بررسی ایمپلنت DXL آلمان

شهریار اثر- بی دندانی یکی از عواملی است که می تواند تاثیر مستقیمی بر ظاهر شما داشته باشد از طرفی دیگر نیز تاثیر منفی بر سلامتی و اعتماد به نفس شما دارد. برای رفع معایب بی دندان و در حقیقت درمان آن راه های بسیاری ارائه شده است ولی هر کدام از آنها دارای معایب خاصی هستند.
ایمپلنت دندان را می توان کاربردی ترین روشی نامید که برای بی دندانی ارائه شده است. به دلیل کاربرد بالای ایمپلنت دندان این روش دارای محبوبیت زیادی در بین بیماران شده است همین امر نیز باعث شد تا برند های مختلفی مشغول به ساخت ایمپلنت دندان شوند.
ایمپلنت های اروپایی در ایران دارای محبوبیت می باشند زیرا دارای عملکرد متناسبی می باشند. در بین کشور های اروپایی نیز آلمان دارای بزرگترین و به روزترین صنعت می باشد.
ایمپلنت DXL متعلق به آلمان می باشد و این شرکت تولید ایمپلنت را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است.

ارزش خرید ایمپلنت DXL

دلیل محبوبیت ایمپلنت های اروپایی در حقیقت همین ارزش خرید می باشد زیرا به صورت کلی ایمپلنت های اروپایی دارای کیفیت بالایی هستند اما قیمت مناسبی دارند. ایمپلنت DXL نیز از این قاعده خارج نیست به همین علت نیز دارای ارزش خرید مناسبی است.

فیکسچرهای DXL
فیکسچر یا پایه ایمپلنت در این درمان نسبت به دیگر محصولات دارای اهمیت بیشتری می باشد زیرا دارای وظیفه مهمی است. فیکسچر در این درمان نقش ریشه دندان را ایفا می کند و مانند یک پایه استحکام دیگر بخش ها را حفط می کند به همین دلیل نیز به آن پایه ایمپلنت هم می گویند. فیکسچر های DXL به شرح زیر است:
• DXL SMART
• DXL PREMIUM HBYRID

شباهت فیکسچرهای DXL
ایمپلنت دی اکس ال دارای دو نوع فیکسچر می باشد که دارای شباهت های بسیار زیادی هستند. این دو فیکسچر هر دو دارای سطح SLA می باشند از طرفی نیز کانکشن آنها CONICAL است. طراحی کلی این دو فیکسچر به شکل مخروطی می باشد و قسمت رزوه ها به صورت ساده و مارپیچ طراحی شده تا بتواند ثبات اولیه مناسبی را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *